Saturday 11 August 2012

Pertemuan Seorang Insan

Assalamualaikum....
   Pada hari itu saya bersiar siar di tempat awam dan bertemu dengan ex-boyfriend saya di situ.Dia berpakaian seperti orang yang kaya.Saya berasa kesal kerana meninggalkan-nya .Dengan itu saya pun beredar dari situ dan terus lari.Pada ketika itu ibu bapa saya hairan "kenapa dengan anak kita tu bang??"kata ibu saya......
   Ibu bapa saya terus mengejar saya dan menanyakan hal tersebut,,saya pun''menjawab itu adalah ex-boyfriend saya ibu..saya telah meninggalkannya 2 tahun yang lepas dan disebabkan itulah saya lari'' jawabku,,Ibubapa saya menyuruh saya masuk ke dalam kereta untuk pulang..
   Semasa di dalam kereta,,ibu saya menanyakan perkara sebentar tadi..Lalu,saya memberitahu segala yang tersirat dalam hati...Semasa itu,adik saya,anisya,memujuk saya dan berkata ''jangan ingat perkara yang lalu..bina hidup baru..''..Abang saya pula berkata ''abang akan memanggil anak buah abang untuk membunuhnya...lalu saya berkata''tidak perlu abang,,itu adalah perkara yang sudah berzaman..
   Ayah saya telah menasihati saya bahawa tidak perlu keluar kemana-mana lagi...Jika saya bertemu dengannya,,saya perlu meminta maaf kerana telah meninggalkannya..Dengan itu,ibu saya menyatakan hal yang sama...
   BERSAMBUNG...........
 

No comments:

Post a Comment